Každý den expirují stovky domén. O spekulantech a různých praktikách odchytávání expirujících domén a jejich následném nabízení na trhu ví dnes už téměř každý. V minulém roce byl ovšem zaznamenán nový trend – využívání zavedené značky ve prospěch nového majitele.
Přemýšleli jste někdy nad tím, že reklamy vašeho oblíbeného e-shopu, nebo vaší konkurence vidíte doslova všude? Narazíte na ně v rádiu, na billboardech, v časopise... A právě to jsou „uličky a cesty", které přivedou nové zákazníky na váš web. Je samozřejmě důležité udržet si stávající zákazníky, ale aby se vaše podnikání rozvíjelo, je potřeba rozšiřovat zákaznické portfolio.
Získávání zákazníků je ta nejdůležitější část podnikání, ať již provozujete e-shop, kamenný obchod, nebo využíváte jiné prodejní kanály. Můžete mít tu nejlepší nabídku, ale pokud nemáte zákazníky je vám to k ničemu. Jaký je tedy ten ideální zákazník? Ten, co u vás již v minulosti nakoupil (a byl spokojen).
Google reagoval na celosvětově rostoucí podíl mobilních zařízení používaných k přístupu na internet. Ve výsledcích vyhledávání dává přednost webům s mobilní verzí.
Přemýšlíte o tom, zda vaše webové stránky a i další online prostředky jako facebooková stránka a další sociální sítě fungují efektivně a přinášejí maximum prodejů vaší společnosti?
Zcela zjevně jsme zemí, kde ostré praktiky podomních prodejců a různých podvodníků jsou na denním pořádku. Když už se zdá, že se v nějaké oblasti blýská na lepší časy, hned se tito lidé přeorientují na nové odvětví.
Statistiky ukazují, že Česká republika je v přepočtu na jednoho obyvatele e-shopovou velmocí. Čím dál více podnikatelů zakládá své živobytí na internetu a některé z forem on-line marketingu – ať už na e-commerce, nejrůznějších online službách nebo tematických zpravodajských portálech.
Každý web se časem okouká a provozovatelé i těch nejúspěšnějších a nejnavštěvovanějších po čase musejí sáhnout k designovým nebo technologickým úpravám a inovacím.
S rostoucím tlakem konkurence přemýšlí snad každý z majitelů, ať už internetového, nebo kamenného obchodu o směru, jakým své obchodování posunout a tak udržet, nebo dokonce zvýšit svůj tržní podíl. Odborníci na základě výzkumů a studií předpovídají několik trendů, které letos výrazně ovlivní obchodování. Které z nich se vyplní?
Při vytváření firemní webové prezentace klade obvykle zadavatel důraz na design, intuitivní ovládání a v neposlední řadě samozřejmě také na její obsah. O tom, jak vaše stránky vypadají a zda jsou dostatečně přehledné a uživatelsky přívětivé, rozhodujete sami. Jejich obsahovou náplň však do jisté míry reguluje zákon a musí být proto dodrženy určité zásady.
Rozhodli jste se pro provozování vlastní webové stránky a nyní zvažujete, komu návrh a tvorbu webu svěříte? Možností je mnoho – od studenta informatiky až po specializovanou firmu, která nabídne komplexní řešení.
Myslíte si, že vám pro propagaci firmy, projektu či osoby na internetu bude stačit pouze stránka na Facebooku?
Při výběru registrátora byste měli být velmi obezřetní. Stačí však několik dotazů směrem ke škále poskytovaných služeb a budete mít hned jasno…
Na trhu je v současné době přes 40 registrátorů domén, jejichž péče se může zásadně lišit. A to nejen cenou, kterou za registraci zaplatíte…
Je obecně známým faktem, že název domény by měl být jednoduchý, dobře zapamatovatelný. Ale přemýšleli jste někdy nad výslovností svého doménového jména?