Detailní informace vám poskytne kterýkoliv našich partnerů
Přemýšleli jste někdy nad tím, že reklamy vašeho oblíbeného e-shopu, nebo vaší konkurence vidíte doslova všude? Narazíte na ně v rádiu, na billboardech, v časopise... A právě to jsou „uličky a cesty", které přivedou nové zákazníky na váš web. Je samozřejmě důležité udržet si stávající zákazníky, ale aby se vaše podnikání rozvíjelo, je potřeba rozšiřovat zákaznické portfolio.
Jaké tedy existují „cesty, ulice a směrovky“, které vedou na váš web? „Ulicí" může být například PPC reklama, článek na webu, post na Facebooku, inzerát v novinách, různé bannery a billboardy. Využíváte jen jeden, nebo dva prostředky k publikování vaší reklamy? Využijte je všechny, i když některé jsou více a jiné méně účinné. I 20 % účinnost je lepší než žádná. To, že využíváte zatím jen jeden způsob není špatné, ale proč být jen na jedné „ulici"? Ukažte zákazníkům, že máte co nabídnout a doveďte je po vaší „cestě" až k vám. Máte propracovanou on-line reklamu, nebo preferujete spíše off-line? Zákazník to nerozlišuje. Někteří se soustředí na on-line, jiní preferují off-line reklamu. Proto je dobré se zaměřit na obě formy. Po každé „ulici" chodí hodně lidí, kteří znají další a další lidi.
Když už k vám lidé po nějaké „cestě" přijdou, nakoupí a jsou spokojeni, získáte na ně kontakt – ať už telefon, nebo e-mail. A máte další způsob, jak s nimi pracovat, jak je posunout dál. Můžete jim nabídnout i jiné produkty, které by se mohly líbit.
Ukazujte svým stávajícím i potenciálním zákazníkům vaše „cestičky" a buďte viditelní na každé „ulici". Když jste viditelní a zákazníci o vás vědí, váš web je na dobré cestě stát se úspěšným a efektivním.
Článek byl inspirován přednáškou Michala Krutiše na E-shop summit 2016