DomainQube.cz Partner a garant

Nejlepší zákazník pro váš e-shop

Nejlepší zákazník pro váš e-shop

Získávání zákazníků je ta nejdůležitější část podnikání, ať již provozujete e-shop, kamenný obchod, nebo využíváte jiné prodejní kanály. Můžete mít tu nejlepší nabídku, ale pokud nemáte zákazníky je vám to k ničemu. Jaký je tedy ten ideální zákazník? Ten, co u vás již v minulosti nakoupil (a byl spokojen).

Prodejem zboží vztah se zákazníkem nekončí, ale naopak začíná. Pokud má zákazník dobrou zkušenost s nákupem u vás, nemá většinou důvod zkoušet jiný obchod. Často je ochoten akceptovat i vyšší cenu, pokud "svému" obchodu věří víc než levné konkurenci.

Hýčkejte si své zákazníky, je to levnější než shánět nové. Online podpora, rychlé a nekomplikované reklamace, nebo poprodejní servis - to je jen několik příkladů, jak zákazníkům zpříjemnit život a zlepšit vztah k vašemu obchodu. Pokud dostanou vše potřebné od vás, nebudou mít důvod jít se zeptat na vlastnosti produktu ke konkurenci, která tak dostává šanci prodat jim svůj produkt.

Jednou za čas se připomeňte. Oslovování stávajících klientů je mnohem účinnější a levnější než získávání nových. Databáze zákazníků, kteří už u vás jednou nakoupili, je tou nejcennější „surovinou“ pro váš marketing. Pokud navíc máte o klientovi dostatek informací a dáte si tu práci poskytnout mu informace podle jeho preferencí, máte téměř vyhráno.

Váš spokojený zákazník je pro podnikání nejen zdrojem dalších zisků, ale také tou nejlepší reklamou.